CGML -- kompletní popis | ||
---|---|---|
Předcházející | Kapitola 2. Přihlášení hráčů a zahájení nové hry | Další |
Hráč nebo Bot server --> Přihlašovací server
<cgml version="1.0"> <connect status="passive|active"> <player id="6533"> <name>Wampaire</name> <race>human|bot</race> </player> <game>licitovany_marias</game> <opponent> <player>...</player> <player>...</player> </opponent> </connect> </cgml>
Identifikace přihlašovací zprávy. Atribut status upřesňuje způsob přihlášení: passive je určeno především pro bota a znamená, že daný hráč je k dispozici ostatním. active je určeno zvláště pro lidského hráče a znamená, že daný hráč má zájem okamžitě hrát.
Identifikační údaje hráče nebo bota. Atribut id jednoznačně identifikuje hráče.
Jméno hráče nebo bota.
Rozlišení "živých" hráčů (human) od botů (bot).
Druh hry, o kterou má přihlašovaný hráč zájem. Všechny možné druhy her shrnuje následující tabulka.
Nepovinná položka, jenž oznamuje Přihlašovacímu serveru s kterými protihráči má hráč zájem hrát.
Předcházející | Domů | Další |
Potvrzení přihlášení Superhracího serveru | Nahoru | Žádost o vytvoření nové skupiny |