2.3. Přihlášení hráče nebo bota

Hráč nebo Bot server --> Přihlašovací server

<cgml version="1.0">
  <connect status="passive|active">
    <player id="6533">
      <name>Wampaire</name>
      <race>human|bot</race>
    </player>
    <game>licitovany_marias</game>
    <opponent>
      <player>...</player>
      <player>...</player>
    </opponent>
  </connect>
</cgml>

connect

Identifikace přihlašovací zprávy. Atribut status upřesňuje způsob přihlášení: passive je určeno především pro bota a znamená, že daný hráč je k dispozici ostatním. active je určeno zvláště pro lidského hráče a znamená, že daný hráč má zájem okamžitě hrát.

player

Identifikační údaje hráče nebo bota. Atribut id jednoznačně identifikuje hráče.

name

Jméno hráče nebo bota.

race

Rozlišení "živých" hráčů (human) od botů (bot).

game

Druh hry, o kterou má přihlašovaný hráč zájem. Všechny možné druhy her shrnuje následující tabulka.

Tabulka 2-1. Druhy her

HraZnačení game
licitovaný mariášlicitovany_marias

opponent

Nepovinná položka, jenž oznamuje Přihlašovacímu serveru s kterými protihráči má hráč zájem hrát.