CGML -- kompletní popis

Lumír Bezstarosti

lumirb@email.cz


Obsah
1. Základní struktura datové zprávy
2. Přihlášení hráčů a zahájení nové hry
2.1. Přihlášení Superhracího serveru
2.2. Potvrzení přihlášení Superhracího serveru
2.3. Přihlášení hráče nebo bota
2.4. Žádost o vytvoření nové skupiny
2.5. Potvrzení vytvoření nové skupiny
2.6. Ohlášení nové hry
2.7. Potvrzení nebo odmítnutí nově vytvořené hrací skupiny
2.8. Dotaz na zahájení nové hry
2.9. Potvrzení nebo odmítnutí zahájení nové hry
2.10. Rozdávání karet -- karty
2.11. Rozdávání karet -- informace
3. Průběh jednotlivých her
3.1. Mariáš
3.1.1. Základní pravidla hraní
3.1.2. Licitace -- seznam možných her
3.1.3. Licitace -- žádost o hru
3.1.4. Licitace -- nabídka hry
3.1.5. Licitace -- informace
3.1.6. Licitace -- výsledek
3.1.7. Talon -- převzetí
3.1.8. Talon -- odhození
3.1.9. Talon -- informace
3.1.10. Trumfy -- dotaz
3.1.11. Trumfy -- odpověď
3.1.12. Trumfy -- informace
3.1.13. Flekování -- nabídka
3.1.14. Flekování -- potvrzení nebo zvýšení nabídky
3.1.15. Flekování -- informace
3.1.16. Začátek hry -- shrnutí
3.1.17. Hra -- žádost o kartu
3.1.18. Hra -- zahrání karty
3.1.19. Hra -- informace o zahrané kartě
3.1.20. Štych
3.1.21. Zhodnocení a závěr hry
4. Řídící zprávy
4.1. ABORT
4.2. LOAD
4.3. DISCONNECT
4.4. PAUSE
4.4.1. PAUSE -- zahájení
4.4.2. PAUSE -- ukončení
4.5. CANCELGAME
4.6. RENONC
5. Označování karet
5.1. Barvy karet
5.2. Výšky karet
5.3. Příklady
Seznam tabulek
2-1. Druhy her
3-1. Licitace -- seznam možných her
5-1. Barvy karet
5-2. Barvy karet
5-3. Příklady značení karet
Seznam obrázků
2-1. Přihlášení hráčů a zahájení nové hry