CGML -- kompletní popis | ||
---|---|---|
Předcházející | Kapitola 2. Přihlášení hráčů a zahájení nové hry | Další |
Hráč nebo bot --> Superhrací server
<cgml version="1.0"> <newgroup status="accept|reject" id="4"> <game>licitovany_marias</game> <player id="6533">...</player> </newgroup> </cgml>
Identifikace zprávy, pomocí které hráč nebo bot potvrzuje nebo odmítá Superhracímu serveru svoji herní účast v nově vytvořené hrací skupině. Atribut status s hodnotou accept znamená potvrzení účasti. Hodnota reject atributu status naopak znamená odmítnutí účasti v hrací skupině. Atribut id s hodnotou 4 jednoznačně identifikuje vytvořenou skupinu.
Identifikace hry, ve které hráč nebo bot potvrzuje nebo odmítá svoji účast.
Identifikační údaje hráče nebo bota, který potvrzuje nebo odmítá svoji účast v hrací skupině. Rozhodující je opět atribut id.
Předcházející | Domů | Další |
Ohlášení nové hry | Nahoru | Dotaz na zahájení nové hry |