CGML -- kompletní popis | ||
---|---|---|
Předcházející | Další |
Následuje popis přihlášení jednotlivých hráčů nebo botů ke hře a zahájení nové hry. Vše probíhá podle následujícího schématu:
Číselná označení u jednotlivých spojů odpovídají číslování následujích kapitol, ve kterých jsou tyto spoje blíže popsány.
Nejprve se k Přihlašovacímu serveru přihlásí Superhrací server (2.1). Přihlašovací server mu toto přihlášení potvrdí (2.2). Potom se k Přihlašovacímu serveru přihlásí jednotliví hráči a/nebo Bot servery (2.3). Přihlašovací server je podle jejich požadavků přiřadí k sobě a požádá Superhrací server o vytvoření nové hry (2.4). Superhrací server vytvoří novou hru a oznámí její parametry Přihlašovacímu serveru (2.5). Přihlašovací server oznámí zúčastněným hráčům a Bot serverům, že byli zapojeni do nové hry, ohlásí její parametry a vyzve k potvrzení účasti ve hře (2.6). Bot server spustí příslušného bota a ten spolu s hráči buď potvrdí nebo odmítne Superhracímu serveru svoji účast v nové hře (2.7). Na závěr Superhrací server zahájí (všichni potvrdili svoji účast) nebo zruší (někdo odmítl účast) novou hru (2.8).
Superhrací server --> Přihlašovací server
<cgml version="1.0"> <connect status="server"> <game>licitovany_marias</game> <numplayers>3</numplayers> <url>127.0.0.1:7003</url> </connect> </cgml>
Identifikace přihlašovací zprávy. Atribut status s hodnotou server značí přihlašování Superhracího serveru.
Druh hry, kterou Superhrací server hraje.
Počet hráčů, který je potřeba do hry.
IP adresa a port Superhracího serveru, kam Přihlašovací server posílá žádosti o vytvoření nové hrací skupiny.
Předcházející | Domů | Další |
Základní struktura datové zprávy | Potvrzení přihlášení Superhracího serveru |