CGML -- kompletní popis | ||
---|---|---|
Předcházející | Kapitola 2. Přihlášení hráčů a zahájení nové hry | Další |
Přihlašovací server --> hráč a Bot server
<cgml version="1.0"> <connect status="complete" id="4"> <game>licitovany_marias</game> <player id="8678">...</player> <player id="1216">...</player> <url>192.168.0.1:7002</url> </connect> </cgml>
Identifikace zprávy, pomocí které Přihlašovací server oznamuje hráčům a botům vytvoření nové hrací skupiny. Atribut status s hodnotou complete signalizuje jednotlivým hráčům a botům, že byla vytvořena nová hrací skupina a je potřeba ji potvrdit nebo odmítnout. Atribut id s hodnotou 4 tuto skupinu jednoznačně identifikuje.
Specifikace hry, která byla vytvořena.
Seznam oponentů, kteří jsou přítomni v nově vytvořené hrací skupině. Atribut id slouží k jednoznačné identifikaci hráče.
IP adresa a číslo portu Superhracího serveru, kde se bude nově vytvořená hra hrát a kam se má klient připojit.
Na základě přijetí této zprávy spustí Bot server nového bota, který se bude účastnit hry v nově vytvořené hrací skupině.
Předcházející | Domů | Další |
Potvrzení vytvoření nové skupiny | Nahoru | Potvrzení nebo odmítnutí nově vytvořené hrací skupiny |